Diablo IV'de Güncellemelerle İlgili Detaylar Paylaşıldı 

Diablo 4 Topluluk Müdür Yardımcısı Adam Fletcher, geliştirme ekibi üyeleriyle beraber oyundaki sınıf ve hasar dengesi değişiklikleri, direnç ve öğe güncellemeleri, yeni Eşsiz öğeler ve Kan Sezonu'ndaki diğer yenilikler de dâhil 1.2.0 Yamasıyla gelen ek güncellemeleri ele aldı.

DIABLO IV'DE GÜNCELLEMELERLE İLGILI DETAYLAR PAYLAŞILDI 

Diablo 4 Topluluk Müdür Yardımcısı Adam Fletcher, geliştirme ekibi üyeleriyle beraber oyundaki sınıf ve hasar dengesi değişiklikleri, direnç ve öğe güncellemeleri, yeni Eşsiz öğeler ve Kan Sezonu'ndaki diğer yenilikler de dâhil 1.2.0 Yamasıyla gelen ek güncellemeleri ele aldı. Bu değişiklikler 17 Ekim'de yayınlanacak, ayrıca Ekim sonunda gelecek 1.2.1 Yaması gibi planlanan daha pek çok içerik de var.

Diablo IV'te eğlencenin büyük çoğunluğu, belirli bir oyun tarzına özgü dizilimleri keşfetmekten geliyor. Bu değişiklikler, oyuncunun kendini güçlü hissetmesinden ödün vermeden bu deneyselliği teşvik etmeye yönelik.

ADAM FLETCHER BU KONUDA ŞUNLARI SÖYLEDI:  

“Kan Sezonu'nda Element Dirençleri, karakterinin hayatta kalma yeteneğinin çok daha önemli bir parçası hâline gelecek. Öğe seçimi, Yetenek Ağacı, İksirler ve Mükemmeliyet Panosu gibi yöntemlerden yararlanarak belirli bir elemente karşı Direncin ne kadar yüksek olursa toplam etkili Canının her bir yüzdesi o kadar değerli olur. Örneğin %60-65 Ateş Direnci elde etmek, %20-25 elde etmekten çok daha değerlidir.”

“Topluluğumuzdan Eşsiz öğelerin olması gerektiği kadar heyecan verici ve etkili olmadığı yönünde oldukça fazla geri bildirim aldık. Kan Sezonu'nda Eşsiz öğelerimiz üzerinde büyük bir tasarım çalışması yaptık ve oyundaki neredeyse her birini güncelledik. Eşsiz Öğeler daha da güçlenmeleri için tamamen yeni istatistiklere sahip olacak, mevcut özelliklerin kapsamı artırılacak ve yuvalara daha önce bulunmayan özellikler (Kritik Vuruşlar gibi) eklenecek.” 

“Oyuncuların birincil hasar kaynaklarına yatırım yapmalarını ödüllendirmek ve bunu yaparken rekabetçi kalmaya devam edebilmelerini sağlamak için Hasar hesaplama şekli değiştiriliyor. Farklı hasar kümeleri bulunmaya devam edecek ama bu yöntemlerin sağladığı bonus hasarın temel miktarı çarpımsal olacak. Bu kategorilere verilen bonus hasarın geri kalanı toplamsal bir şekilde birleştirilecek ve Aşırı Güç dizilimleri eskisinden çok daha rekabetçi olacak. Canavarlar ve düşmanlar, yeni oyuncu gücüne göre yeniden dengelendi.”

“Ayrıca tüm sınıflara birçok mekanik için ölçeklendirme etkileri gibi bir dizi Sınıf İyileştirmesi de geliyor. Buna Barbarın Kan Öfkesi yeteneğinde ve Druidin Mağdur Et yeteneğinde hasar artışı ve Büyücünün Yakma yeteneğinin güçlenme hızında artış da dâhil. Bu değişiklikler, daha fazla dizilim çeşitliliği ve esneklik sağlamak için Element Dirençleri, Eşsiz öğeler ve Hasar Kümelerinde yukarıda bahsedilen düzenlemelerle uyumlu olacak şekilde tasarlandı.”

Değişikliklerin 17 Ekim'de yayınlanacak olan 1.2.0 Yaması ile gelmesi planlanıyor.